Skip to main content
Uncategorized

Word een Happiness at Work Hero Case

By 30 juni 2019juni 24th, 2022No Comments

Werkt jouw organisatie aan werkgeluk?
Vertel jullie verhaal!

Happiness at Work Hero Cases

De Week van het Werkgeluk zet bedrijven in de kijker die aandachtig zijn voor het (welzijn en) werkgeluk van medewerkers en zich daar duurzaam voor inzetten. We onderstrepen graag de uiteenlopende manieren waarop organisaties werkgeluk kunnen aanpakken en de positieve impact ervan. De mogelijkheden zijn immers eindeloos: happy companies, happy employees, happy customers, happy results, …

De Week van het Werkgeluk deelt maar al te graag de werkgeluk aanpak en de best practices van jullie organisatie.

Mogen we jullie verhaal vertellen? Neem dan zeker contact met ons op!

Hoe werkt het?

  • STAP 1: Stuur ons een mailtje met het verhaal van jouw bedrijf. Wat betekent werkgeluk voor jou en voor de organisatie? Hoe werken jullie aan werkgeluk? Welke initiatieven werden reeds ondernomen en wat was de impact ervan? Hoe kijken jullie naar (welzijn en) werkgeluk in crisistijden?
  • STAP 2: Na je aanmelding nemen wij zo snel mogelijk contact op voor eventuele verduidelijking. Als jullie onze Chief Happiness kunnen overtuigen met een sterk verhaal rond geleverde inspanningen en behaalde resultaten, dan ontvangen jullie onze ‘Happiness at Work Hero’ status.
  • STAP 3: We delen jullie inspirerende verhaal op onze website en sociale media kanalen om andere professionals en organisaties duidelijk te maken dat je op heel veel verschillende manieren succesvol kan werken aan werkgeluk. En dat zowel kleine als grote initiatieven het verschil kunnen maken.

Heeft jouw organisatie al een hele weg afgelegd en toffe dingen bereikt die hebben geleid tot meer welzijn en geluk op de werkvloer? Heb je enthousiaste collega’s die telkens met een brede glimlach aan de slag gaan omdat het zo fijn werken is in jullie bedrijf? 
Successen moeten gevierd worden én in de kijker gezet worden. De Week van het Werkgeluk helpt je daar graag bij.

Wacht niet langer en neem contact met ons op! We horen graag van jou!